Autor
Wiadomość

Radical_Spike

Awatar

Karma: 47.0

Użytkownik

To już nie jest Ncc, przecież to było do przewidzenia. Zresztą można usłyszeć komentarz na ten temat zaraz po tym jak pojawiła się niesławna kombinacja:p

szyper

Karma: 61.5

Użytkownik

Na normal hicie podcinka nigdy nie była gwarantowana po b1,4 i myśle, że nie nigdy nie będzie.

BlauPL

Karma: 453.0

Administrator

I masz rację w sumie ja i tak używam b14 bardziej do mix up . Dziwne , że zostawili ten cios .

Nie muszę umieć BDC ani FD mam b+1,4 xD

NEW PSN : BlauPL

LubiePlacki

Karma: 165.0

Użytkownik

https://www.youtube.com/watch?v=dR9VaqPLY1E w końcu będzie można normalnie karać RLX, 4~3

PS4: Noki_PL

FerdekPL

Karma: 20.5

Użytkownik

Pamiętaj, że zawsze można zrobić RLX 3~4 po któym też są juggluje - więc cały misterny plan w piz...  :)

 

BlauPL

Karma: 453.0

Administrator

LubiePlacki ma rację gdyż teraz jak zablokujesz pierwszy cios z rlx 4~3 to animacja ciosu już się kończy i masz punish ,  a w TTT2 kręcił się dalej ( gdzie dopiero drugi cios podcinał do juggla ) a nawet jeśli ktoś zablokował obydwa ciosy rlx 4~3 t w 90% dostawał hsp 4 , więc jakby nie patrzeć jest to nerf i nie powiem dla mnie duży bo nadużywałem tego bo było warto .

Nie muszę umieć BDC ani FD mam b+1,4 xD

NEW PSN : BlauPL

FerdekPL

Karma: 20.5

Użytkownik

Blau spoko zrobisz kilka razy RLX 3~4 i "nauczysz" przeciwnika nie kucania i wielce prawdopodobne, że RLX 4~3 siądzie

Radical_Spike

Awatar

Karma: 47.0

Użytkownik

Przecież obie opcje są karalne na juggle. Spory nerf, teraz kara jest na całą wybitke zamiast party.

Szini50

Karma: 435.6

Użytkownik

Ciekawe czy ten stagger to faktycznie taki jak u innych postaci bo chyba na to wygląda. Te dziadostwo od caposów nawet jak jest w tym stagger to ma mid crush i połowa ruchów nie działa od ws. Jeżeli się nie mylę to chyba (3,4) albo (4,3) tak działa... Co z tego że zablokujesz, jak na więcej niż ws+4 nie skarasz bo wszystko whiff... No chyba że crouch cancel, ale dosyć krótko w tym stagger jest Capos, na online skaranie takim EWGF bardzo trudne. Pozatym mówili że b+1,4 na CH nie daje już gwaranta żadnego. Z innej beczki: jakie postacie gościnne chcielibyście zobaczyć w T7? Ja: Big Bossa i Tine Armstrong

POWER IS EVERYTHING ;)

Greg0842013

Karma: 106.0

Użytkownik

Ten capo snake edge 3,4 Jun kara ws3 i mamy combo za pół życia. Ja chciałbym zobaczyć Mai z Kofa ,Tirę z Sc, Scorpiona z MK,Kasumi z Doa .Sakure z SF .Pai z VF i z zapomnianej seri Bloody roar Alice.

BlauPL

Karma: 453.0

Administrator

Co do b+1,4 to może lepiej bo wyjdzie wreszcie kto umie grać capo . Co do blokowania rlx 4~3 to na 100 % będzie karalne wybitką z ws . Co do postaci to byle by nie mogły non stop walić fireball , kiedyś pisałem , że Akira pasuje mi ale pewnie dostaniemy postacie na które Namco ma licencje , czyli coś z Naruto lub dragon ball lub Bloodborne

Nie muszę umieć BDC ani FD mam b+1,4 xD

NEW PSN : BlauPL

Szini50

Karma: 435.6

Użytkownik

@Blau: Bloodborne napewno nie bo to Sony ma prawa do tej gry a Namco żadnych ale zapewne miałeś na myśli Dark Souls. Gdyby dali jakąś postać z Anime... Masakra jaki kicz. Lubię niektóre anime takie jak np. One Piece ale do Tekkena absolutnie nie pasuje coś takiego. Gdyby dali stroje z Db, OP, Bleach i Naruto to by było fajne @Greg: nie każda postać ma taki ws+3 Asuki np. Jinem skarać to za pomocą ws+2 jest bardzo trudne lub niemożliwe. Mai byłaby super w T7 ale zapewne ze względu na jej nie dawny występ w DoA5 może być ciężko

POWER IS EVERYTHING ;)

LubiePlacki

Karma: 165.0

Użytkownik

#4503 Szini50:
@Blau: Bloodborne napewno nie bo to Sony ma prawa do tej gry a Namco żadnych ale zapewne miałeś na myśli Dark Souls. Gdyby dali jakąś postać z Anime... Masakra jaki kicz. Lubię niektóre anime takie jak np. One Piece ale do Tekkena absolutnie nie pasuje coś takiego. Gdyby dali stroje z Db, OP, Bleach i Naruto to by było fajne @Greg: nie każda postać ma taki ws+3 Asuki np. Jinem skarać to za pomocą ws+2 jest bardzo trudne lub niemożliwe. Mai byłaby super w T7 ale zapewne ze względu na jej nie dawny występ w DoA5 może być ciężko

Toż zarówno Jinem jak i Aśką można zrobić SS~d+3+4 a jak nie to  hopekicki :]

Nowego Stage'a chyba widzieliście ? https://www.youtube.com/watch?v=uGFjf-iG7uE

PS4: Noki_PL

Szini50

Karma: 435.6

Użytkownik

Pisałem o crouch cancel -_- że można. Ale jest to co najmniej uciążliwe na online nawet bardzo zwłaszcza że np. Dragon tail czy snake edge można skarać nawet delay hopkickiem a u Caposa z jakiegoś powodu recovery dali dużo szybsze.

Dodano 4 Minut później:

Ten azur infinit to chyba nie pod mój gust bo uważam to za najgorszy i najnudniejszy stage. Ale ten geometryczny stage jest super i violet system, szkoda tylko że nie potrafię dobrze muzyki z tych wszystkich nowych planszy usłyszeć z azur infinit nawet mam wrażenie jakby wcale niczego nie było, podobnie ten geometryczny stage. Jak sountrack spoko to i plansza nie raz zajebista z tego powodu. zajebiście że zmienili muzyke na cloudio stage bo miałem wrażenie jakby ktoś nie spełna rozumu układał muzykę pod tą plansze...

POWER IS EVERYTHING ;)

BlauPL

Karma: 453.0

Administrator

Podcinka capo ( 3~4 ) trwa 28 i ma -24 więc trwa dłużej niż snake edge który trwa 27 ale ma -28 . By pokarać podcinkę capo ws+2 Jina która ma mały zasięg musisz chwilę poczekać gdyż jak zablokujesz to caposy są lekko odchylone do tyłu i często ludzie wtedy machają się.

Dodano 2 Minut później:

A co do blokowania podciny z rlx w T7 to poczekajmy na fd wtedy będzie wszystko jasne Mi strasznie przypadła do gustu plansza która była pokazana wraz z Eddym .

Nie muszę umieć BDC ani FD mam b+1,4 xD

NEW PSN : BlauPL


Tekken and characters are © Namco Bandai games. TekkenPRO.pl is an unnoficial fansite - made for fun!