Autor
Wiadomość

Tenshimitsu

Karma: 137.2

Administrator

  • #256
  • 07-05-2015 20:33

#1340 Gagarin:

Świetnie!  Na takiego new'sa właśnie czekałem!

Time to celebrate

Shisei meiari

BlauPL

Karma: 449.0

Administrator

  • #257
  • 08-05-2015 05:14

No ośmiornice założyli mu na łeb  

A już nie zadam pytania gdzie moje ....

Nie muszę umieć BDC ani FD mam b+1,4 xD

NEW PSN : BlauPL

Grzanka

Karma: 73.5

Użytkownik

  • #258
  • 08-05-2015 09:16

Yoshi ma chyba najfajniejszy Rage Art, jak z któregoś ending filmiku. W sumie fajnie że jest, i założę się że zanim gra się pojawi to okaże się że cała reszta dołączy z Leiem, Ravenem, Lee i Bobem na czele

KaJot

Karma: 110.3

Użytkownik

  • #259
  • 08-05-2015 09:43

Z Yoshiego zrobili Digimona, bez kitu brakuje jeszcze Pika pika i będzie GIT


Post zmieniony przez KaJot (08-05-2015 10:05, 2 lat temu)

"To my młodzi Polacy dziś dbamy o pamięć
odpal pamięci race i wysoko unieś flagę
Niezłomni Bohaterowie patrzą na nas z nieba
a ty walcz o ten kraj i bądź dumny z pochodzenia !!!"

Vergil714

Karma: 109.0

Użytkownik

  • #260
  • 08-05-2015 10:10

Raczej ten Yoshi spełnił swój design idealnie. Wygląda dziwnie i jeszcze będzie zabawką do Hentai z Asuką i Lili xDD Yoshi moim zdaniem ma być dziwny i japoński. Po raz kolejny spełnia te wymagania. Jest dobrze, Yoshi będzie spoko. Moim zdaniem w każdej częśći Yoshimitsu wyglądał oryginalnie, jednak najbardziej mi pasowały stroje z Tekken 3. Może w customizacji będzie możliwość zrobienia takiego Yoshiego w T7? W Tekken 5 dało się tak zrobić.

Gagarin

Mokujin/Combot Master

Karma: 153.5

Użytkownik

  • #261
  • 08-05-2015 10:21

W końcu ma ogon!

Strój jak z horroru. Te mięsiste części nie każdemu mogą przypaść do gustu.

 (inspiracja z Shingeki no Kyojin? :> )

Czekam do 12maja na nowe materiały


Post zmieniony przez Gagarin (08-05-2015 11:05, 2 lat temu)

Młody

Karma: 329.1

Redaktor

  • #262
  • 08-05-2015 11:49

w galerii pod newsem dodane screeny w rozdzielczości HD, można się przyjrzeć lepiej

Caradolph

Karma: 72.5

Użytkownik

  • #263
  • 08-05-2015 12:15

Jeszcze Nina, Lei i Lee i dla mnie by mógł już być komplet :3

Life is like a piano. The white keys show happiness, the black keys show sadness. But as you venture on life's journey, remember that black keys also make music.

Szini50

Karma: 435.1

Użytkownik

  • #264
  • 08-05-2015 12:20
No fajnie Ja bym nie narzekał Juz po dodaniu Niny, Anny, Lee, Armor King, Lei(wkurza mnie ale niech będzie) jak reszta postaci będzie całkiem nowa do tych 36-38 fajnie by było. Choć nie czekaj wymiennie Lei na Ganryu i Julie lub Jaycee wtedy supcio

POWER IS EVERYTHING ;)

BlauPL

Karma: 449.0

Administrator

  • #265
  • 08-05-2015 13:48
Chyba zwariowaliście ;p jak można o capo zapomniec.

Nie muszę umieć BDC ani FD mam b+1,4 xD

NEW PSN : BlauPL

Greg0842013

Karma: 105.5

Użytkownik

  • #266
  • 08-05-2015 14:00

Mama Kazama jest na 6 miejcu najbardziej popularnych postaci w ttt2 wiec jej brak to glupota

http://www.eventhubs.com/stats/ttt2/

Vergil714

Karma: 109.0

Użytkownik

  • #267
  • 08-05-2015 14:14

@Greg0842013 Poszukaj na Twiterze Harady. Napisał, że Jun Kazama będzie. Tylko niewiadomo czy to ironia czy nie.

Jamor

Karma: 4.5

Użytkownik

  • #268
  • 08-05-2015 14:26

Ciekawe jaki będzie miał drugi strój. Ten nie przypadł mi do gustu wcale. Z TK5 w kapeluszu z grzybami i zaklęciem na czole był dla mnie zarypisty. Zakapior idealny.

 

Teraz tak z tego co widać na filmiku na jego rzut z DGF łapie w powietrzu, git

z WS ma wybitkę - zdaje się że nawet wcale nie musi trafić ona na CH !

no i ma CH df+2 które wybija. 

z WS 1,1 ma b+3_4 więc stał sie bardziej ruchliwy co mnie osobiście bardziej cieszy. 

Życie - najlepszy RPG w jaki grasz. Graj więc więcej.

Szini50

Karma: 435.1

Użytkownik

  • #269
  • 08-05-2015 14:45
U Yoshiego delikatny buff względem TTT2 mile widziany zarabista postać ale mało kto nią gra szkoda (Ja nim grać nie będę ale wolałbym na Yoshimitsu się odczasu do czasu mierzyć a nie tylko lawy i boby). Greg Jun może i będzie ze względu na popularność choć nie czaje skąd się wzięła ta popularność, chodzi mi o to że ktoś mądry mi kiedyś powiedział że te słupki popularności to w 90% casuale zapychaja czytaj załączą gre i wybierają postać po wyglądzie stąd np. Popularność Kinga na automatach bo wygląda efektownie ale Jun wygląda "normalnie" stąd moje zdziwienie Asuka przyciąga swoim seksi strojem ale Jun ma zwykły... Może dlatego że przy wyborze postaci zawsze przyniej się zaczyna wybor albo Ja i moi kumple co umnie grali nie mamy do tego oka (czasami jaki kumpel zemna zagra czesto to dla niego pierwsza styczność z Tekkenem i jakoś nikt na Jun nawet nie zwraca uwagi) ale myślę że jest coś takiego jak się załącza poraz pierwszy bijatyke wybiera się postać która wygląda przyciąga tak np. W T5 wybrałem Christie i Ravena na samym początku a w MK scorpiona.

POWER IS EVERYTHING ;)

Robson

Karma: 373.0

Administrator

  • #270
  • 08-05-2015 15:49

@Greg0842013
Zgadzam się z Szinim. Rankingów z eventhubs bym nie brał w ogóle pod uwagę. Jeżeli już to lepiej by było popatrzeć na character usage z Green Arcade. Podejrzewam, że Jun byłaby w drugiej połowie stawki.

@Jamor
d/f+2 tylko na CH ? To by było dopiero, DJ ma juggla po HS, a d/f+2 Yoshiego by nie wybijało na normalu. Tym bardziej, że w T5 wybijało no i u Kunimitsu jest podobnie. Nie sądzę, że odwalili taką lipę.
WS+1,1 ze sidespinem jest już w TTT2.


Tekken and characters are © Namco Bandai games. TekkenPRO.pl is an unnoficial fansite - made for fun!