Podczas targów w Japonii pojawił się sam Katsuhiro Harada z automatową wersją Tekken 7, co skutkuje tym, że możemy się dużo dowiedzieć o najnowszej odsłonie gry.

Zapraszam do czytania:

 

Nowości w tej wersji T7 Arcade

 

Wersja gry, którą Japończycy mogli zobaczyć podczas targów, to dokładnie ta sama wersja gry, która ma premierę 18 Lutego na automatach.

Do wyboru jest 20 postaci. Osiemnaście, które już mieliśmy okazje zobaczyć podczas testów lokalizacyjnych oraz dwie najnowsze czyli Lucky Chloe i Shaheen.

Nie ma co się jednak obawiać o to, że to pełna lista postaci w grze i wasz ulubiony bohater już się nie pojawi. Wiemy na pewno, że po premierze gry roster będzie się stale zwiększał i z biegiem czasu będą dochodzić kolejne postacie.

Dodano również nowy system kamery, który pozwala obu graczom wybrać stronę, z której wolą grać niezależnie od tego jaką stronę wybrał przeciwnik. Oznacza to, że obu graczy może grać po lewej lub po prawej stronie równocześnie (oznacza to pewnie również, że obie połowy areny są identyczne - dop. Młody). Przed każdą walką pojawia się teraz nowy ekran z koniecznością wyboru strony.

Całkowitą nowością, którą dodano do tej wersji gry jest tryb "Training Mode", który na pewno pokochają miłośnicy poszukiwania potężnych juggli. W tym trybie zostajemy wrzuceni na arenę z graczem komputerowym (nieruchomym jak mniemam - dop. Młody) i nie są wyświetlone paski życia. Co ciekawe, nie ma żadnego licznika czasu, który pokazywałby nam ile jeszcze czasu mamy na trening swoich akcji. Dla przypomnienia dodam, że jest to automat, więc kredyty pozwalają na określona ilość gier (np. do pierwszego przegranego versusa lub do ukończenia Arcade Battle).

Dodatkowo, doszła też opcja "Treasure Box Settings", która kieruje nas do ustawień opcji meczów Online.

Po skończonej walce dwóch graczy, również pojawia się nowy ekran. Po lewej mamy do wybory opcję 'REVENGE MATCH', pozwalającą na ponowną walkę z tym samym przeciwnikiem. Czyli mamy opcję rematch, ale również w wersji Online. Opcja po prawej to wyjście z gry.

Z ciekawostek, dodano również efekt pocenia się postaci. Jeżeli postać gra dość dużo pojedynków, to można na niej spostrzec małe ilości potu. Lepiej to można zauważyć podczas spowolnień w grze, podczas zbliżeń na bohaterów (np. w trakcie Rage Artsów) lub przy zwycięskich pozach na końcu pojedynku.

Porównując tą wersję T7 z poprzednimi które mogliśmy zobaczyć, to graficznie jest trochę lepiej. Harada wspomniał, że to nadal nie jest pełne 100% i wciąż jest poprawiana.

Poprawę w grafice można dostrzec w postaciach przy pozach początkowych przed walką. Jeżeli chodzi o areny, to zbyt wcześnie, żeby to ocenić.

 

Areny

 

Dodano 5 nowych Aren względem poprzedniej wersji. Co łącznie z poprzednimi trzema, które już widzieliśmy (The Mishima Dojo, The Jungle Arena, Świątynia) daje 8 aren.

Nowe areny to:

Refinery Arena with Snowy Landscape   - arena bez ścian, klasyczna Infinite

Volcano Arena - arena finałowego bossa w grze

Tekken 5 Dragon Nest - czyli remake znanej areny ze smokiem z piątej części Tekkena. Arena została stworzona na nowo i można w niej ujrzeć efekty pogodowe.

Shaheen Stage - mała arena ze ścianami, na której mogliśmy zobaczyć pierwszy gameplay z Shaheenem

Rooftop Stage - kolejna arena ze ścianami

 

Nowości o postaciach

 

  • Shaheen: d/f+2,1 jest podobne do Ancient Ogra b+2,1
  • Shaheen: u/f+3 wygląda jak Bryana Orbital Heel.
  • Shaheen: Standardowy juggle: d/f+2_u/f+4_u/f+3, d+2, f+2,4,4 (tailspin), d/b+2,1
  • Shaheen: d/f+2 wygląda jak d+2 Lee i jest juggle starterem.
  • Shaheen: Słowa po zwycięstwie - 'This victory was inevitable.'
  • Shaheen: Podnosić przeciwnika można dzięki 4,1. Przeciwnik w powietrzu→ 4,1→ f+2,4,4 (tailspin)→ ff+3
  • Shaheen: Wysoka postać, nieco wyższa od Larsa.
  • Lucky Chloe: d/f+1+2 jest dokładnie takie samo jak u Eddiego i Christie. Wygląda na to, że ma kilka ruchów, które są w stylu Capoiery.
  • Lucky Chloe: kolor jej alternatywnego stroju jest jasnoniebieski, jeżeli obaj gracze wybiorą Lucky Chloe.
  • Lucky Chloe: Jej Rage Art zaczyna się od ciosu na low. Żeby zabrać maksymalną ilość energii za pomocą RA to trzeba w odpowiednim momencie wcisnąć przycisk (just frame?)
  • Hwoarang: d/f+3 zostało zastąpione Baekowym d/f+3,4. Hwoarang może cios cancelowac, tak samo jak to robił Baek.
  • Hwoarang: Left Flamingo f+3 zostało zastąpione Baekowym Flamingo f+3.
  • Hwoarang: nie można już przejść do Flamingo po RFF 3~4. (Gracze Hwoarangiem zaczynali by tym juggle po skutecznym JFSR)
  • Hwoarang: drugi cios w stringu RFF d+4,4 (cios na high) został usunięty. Może został zastąpiony innym?
  • Dragunov: Juggle: d/f+2→ f+4,4,3→ f+1→ f+1+2 (tailspin)→ kontynuacja - teraz działa
  • Dragunov: b+1,2 jest ciosem powodującym w jugglu tailspin/kirimomi.

 

Finałowy boss

 

Zgodnie z przeczuciami wielu, jest nim (nią) Kazumi, czyli matka Kazuyi Mishimy.

Co wiemy?

  • Podczas pozy zaczynającej walkę możemy ją zobaczyć na tygrysie.
  • Tygrys jest czymś w rodzaju przyzwanego ducha i Kazumi może zmieniać swojego zwierzaka w projectile'a podczas pojedynku.
  • Walka z nią ma dwie fazy. Podczas pierwszej fazy widzimy ją w normalnym stroju, natomiast podczas drugiej fazy jej całe ubranie staje sie czarne, jest pełne czarnych piór, i Kazumi przypomina ciemnego feniksa.
  • Kazumi posiada Mishimowe ruchy 1,1,2 i 1,2,2
  • Ma ruch Jinpachiego u/f+3+4, jednakże aktualnie nie wiadomo, czy posiada jakieś kontynuacje po tym.
  • Posiada ruch podobny do Jinpachowego d/b+2,1. (Low, high)
  • EWGFa nie zauważono
  • Gdy jest w formie Diabła to podobnie do syna i wnuka ma ataki laserami. Podobnie jak Devil Jin może polecieć w gorę i wypuścić lasery przed siebie. Ma jednak szybsze recovery po tym ciosie, zbliżone do recovery Devil Kazuyi.

Galeria

Komentarze

KaJot

Zauważyłem że Kaza d/f+1,2 zmienili, był w TTT2 drugi cios na High teraz chyba Mid

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze
Informacje
TEKKEN 7 Arcade podczas JAPAN AMUSEMENT EXPO - wszystko co juz wiemy

Źródło: http://www.avoidingthepuddle.com/news/2015/2/14/japan-amusement-expo-tekken-7-news-round-up.html

Autor: Młody
Reputacja 328.6
Dodany dnia 15-02-2015 02:09
Wyświetleń: 364
Oceny 0
Ilość głosów: 0
Komentarze: 1

Tagi


Tekken and characters are © Namco Bandai games. TekkenPRO.pl is an unnoficial fansite - made for fun!