Wg. napływających informacji możemy się dowiedzieć, że o wiele bardziej w Tekken 7 opłaca się robić juggle składające się z mniejszej ilości ciosów, ale zabierających więcej obrażeń, niż robić juggla składającego się z dużej ilości ciosów zabierających mniej obrażeń. Skalowanie w Tekkenie podobno zostało jeszcze bardziej wzmocnione, przez co każdy kolejny cios w jugglu zabiera coraz to mniejsze ilości energii przeciwnika.

 

Przykłady:

Paul:

d/f+2->filler->tailspin->finisher

zabiera praktycznie tyle samo obrażeń co

d/f+2->deadfist

Bryan:

ss+1, f,f+4,  T!  qcf+3,4, ff+2  (5 ciosów)

zabiera więcej energii niż

ss+1, d/b+2, 1, f,f+4,  T!  b+3~d/f, 4,1,2 (8 ciosów)

 

Dzisiaj też dowiedzieliśmy się, że update poprawiający grafikę w T7 pojawi się pod koniec Marca lub w Kwietniu.

 

Jeżeli nadal wam mało Tekkena 7, to przed wami 8-godzinny (słownie: OSIEM) zapis streama Kurokuro:

 

A kolejne źródło materiałów video z T7 znajdziecie tutaj:

https://www.youtube.com/user/RavenboyRH/videos

 

Na koniec mem z Haradą

Komentarze

Młody

rage art na pewno ma skalowany damage, mimo, że u kinga to rzut; co do iSW to zapewne nie jest skalowane

KaJot

Młody, tak ale to się ma do postaci nie mający rzutu w powietrzu, King nie ma straty na rzutach i ma minimalną stratę RAGE i jak dobrze obliczyłem to samymi rzutami, na planszy z 2x przebiciem podłogi ma 3x18dmg albo 2x18dmg na rzutach +Rage więcej.

Rage w jugglu

Rage bez juggla

Młody

sam skill

Caradolph

Już widzę jak Młody na turniejach mnie wybija i sadzi Deathfista za pół pacha XDDDD

deluxe

Harada FTW

Awatar

Dante84nf

Mam w takim razie nadzieje że krótsze wersje będą miały mniejszą tolerancje klatek. Inaczej nie ma sensu robić juggli

szyper

będzie się opylało Ewgfować

Szini50

Polać cloud strife HAHA niech da znać pojadę razem z nim w razie czego :-D co do skalowania ciosów... Bezsensu zawsze lubiałem dużo ciosów bo daje mi to frajde długie zonglowanie pozatym przeważnie choć niekoniecznie jest trudniejsze

Misiek

Kolejne ułatwienie, chociaż z tego się akurat chyba cieszę

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze
Informacje
O 'skalowaniu' obrażeń w jugglach, inne świeże informacje z Tekken 7 + kolejny zapis streama Kurokuro

Wg. napływających informacji możemy się dowiedzieć, że o wiele bardziej w Tekken 7 opłaca się robić juggle składające się z mniejszej ilości ciosów, ale zabierających więcej obrażeń, niż robić juggla składającego się z dużej ilości ciosów.

Autor: Młody
Reputacja 329.1
Dodany dnia 23-02-2015 09:40
Wyświetleń: 433
Oceny 0
Ilość głosów: 0
Komentarze: 9

Tagi


Tekken and characters are © Namco Bandai games. TekkenPRO.pl is an unnoficial fansite - made for fun!