Oficjalna nazwa Tailspina

Zgodnie z informacjami podanymi od Bandai Namco, oficjalna nazwa dla ciosu dającego "nowego bounda" to SCREW ATTACK, a jego notacja to S!. Można więc już zaprzestać nazywania tego Tailspinem lub Kirimori.

I jak możemy się domyślać, to standardowy juggle w T7 wygląda teraz tak:

Juggle Starter -> Filler -> Screw Attack -> Finisher

 

Skalowanie obrażeń

Ponownie wraca temat skalowania obrażeń  w jugglach. Jednak tym razem z wieloma nowymi informacjami. Po premierze 18 Lutego z każdym dniem mówi się coraz bardziej o "drastycznym" skalowaniu obrażeń z każdym kolejnym ciosem w jugglu. Po pięciu pierwszych ciosach każdy kolejny zabiera znacznie mniejsze ilości obrażeń , więc możemy się spodziewać wyszukiwania zupełnie nowych nietypowych juggli.

ALE...

...Jeżeli w trakcie juggla dojdzie do Floor Breaka (co daje bounda piętro niżej), lub doprowadzimy do ściany to następuje RESET skalowania obrażeń (czyli pierwszy cios na ścianie, czy po floor breaku, zabiera ponownie dużo obrażeń, a każdy kolejny coraz mniej).

Wniosek jest prosty: albo robimy krótkiego juggla, gdzie pierwsze ciosy zabierają jak najwięcej obrażeń, albo doprowadzamy  do ściany żeby zresetować skalowanie i dołożyć kolejne duże obrażenia.

 

Kilkukrotny Floor Break w jednym jugglu usunięty

Jeżeli oglądaliście na bieżąco materiały z Tekken 7, to mogliście trafić na walkę, w którym Lili robiąc 3 razy floor breaka (co piętro dając bounda) zabrała jakieś 100% energii przeciwnikowi i go zabiła. Gdy tylko Harada się o tym dowiedział to zostało to usunięte i od teraz w jugglu będzie możliwy tylko jeden Floor Break.

 

Nowe materiały wideo:

Zaczynamy od zapisu Streama Kurokuro z kolejnego dnia:

 

A kończymy na filmiku, w którym widzimy Heihachiego jako sub-boss w trybie Arcade:

 

 

-----------------------------

Źródło: http://www.avoidingthepuddle.com/news/2015/3/3/tekken-7-pre-launch-version-looking-at-the-combo-system.html

Komentarze

Awatar

WidowmakerPL

Co do skalowania obrażeń w jugglach - teraz będzie Death Fist Master Race

BlauPL

Raczej wątpię z tym ragem gdyż w T7 rage jest wtedy gdy masz hp na 30 dmg

Misiek

A jeszcze ten bajer z szybkim wstawaniem, po którym niby nie można blokować przez 50 klatek... to chyba niepotwierdzone info, albo po prostu plotka, ale gdyby tak było to może nawet udałoby się "nieblokowanego" posadzić   o_O

ForAiur

Skoro tak się sprawy mają to każdy będzie dążył do tego żeby mieć rage zrobić jakiegoś długiego dzugla wall/floor break i rage art xD to brzmi już na jakieś 70% dmg xD

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze
Informacje
Kolejne świeże informacje z Tekken 7

Oficjalna nazwa i notacja Kirimori/Tailspina, skalowanie obrażeń, brak możliwości wielokrotnego przebijania podłogi i nowe materiały wideo, czyli nowości z Tekken 7

Autor: Młody
Reputacja 329.1
Dodany dnia 03-03-2015 16:30
Wyświetleń: 533
Oceny 0
Ilość głosów: 0
Komentarze: 4

Tagi


Tekken and characters are © Namco Bandai games. TekkenPRO.pl is an unnoficial fansite - made for fun!